Referat fra bestyrelsesmøde 17/8-2022

Mejdal-Halgård Gymnastikforening Bestyrelsesmøde 17/8-2022

Deltagere: Maria, Majbritt, Jette, Lone, Patricia og Christina

 

Referat fra mødet:

  1. Gennemgang af holdplanen for kommende sæson 22/23
    1. Overblik over alle hjælpeinstruktører og antal trænere på alle hold
    2. Kontakt til mulige trænere, da vi fortsat mangler på nogle hold
  2. Gennemgang af dagsorden for Opstartsmødet for alle instruktører 30/8
    1. Opdatering af punkterne og indhold på agendaen
  3. Der skal skabes overblik over alle nøglebrikker, som de frivillige har fra foreningen til Mejdal hallen og Halgård hallen.
    1. Der oprettes et nyt system for bedre overblik og tages kontakt til tidligere frivillige, som ikke har afleveret sin nøglebrik
  4. Gymcamp 1.-2. oktober på Brejninggaard Efterskole
    1. Invitationen med eksempel på moduler for dagen sendes til alle frivillige og medlemmer via mail
    2. På opstartsmødet bliver de frivillige spurgt til ønsker til moduler
    3. Hvis der ikke er tiltrækkelig opbakning til Gymcamp i år, vil arrangementet ikke bliver afholdt fremover
  5. Diverse
    1. Den nye bestyrelse skal lære opgaverne i foreningen at kende i detaljerne
    2. Vi skal i bestyrelsen finde en god proces for vores kommunikation, når vi skal afstemme forskellige emner, da vi ikke ønsker at skulle mødes en masse ekstra gange for at kunne varetage bestyrelsesarbejdet
      1. Vi mødes ca. 4 gange om året + ekstra møder i mindre projektgrupper f.eks. ifm. holdplanlægning eller Gymcamp koordinering